Goodmorning ....

Godmorgon gott folk :) Vaknade lite tidigt idag och kunde inte somna om så jag satte på tv & datorn :) Jag försöker klara ut ettt spel på   www.king.com  men jag lyckas aldrig :) haha det går ut på att man ska klicka typ 200 gånger på space knappen på 1 minut ... Jag kommer alltid bara till typ 110...... det.9 e långt ifrån detman ska komma till.... Man får ju svårare och svårare sen :) Ja men skit samma i det spelet nu :) Annars är jag inne på facebook och skype typ.... Jag lyssnar lite på musik och så har jag typ as tråkigt ... Sen idag ska man ju va med denise och ha as kul men jag måste gå hem till henne sen och det e ganska långt :) Hahhahah jag tror jag får ta och göra det ialla fall för nu har jag ju lovat och när man lovat något måste man hålla det .... Men nu ska jag sluta skriva.... Bloggar mer sen ..

TJATJA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0