I just want to say .....

Tja ... Idag har man varit lite med denise på morgonen sen så åkte men hem och nördade vid datorn och spelade Farcry hela dagen :) :) Hahha jag klarade ut spelet på 1 timme typ :) :) Så jävla lätt är det .... Annars på kvällen så har man väl kollat på tv och sutit lite på Facebook :D Jag har spelat lite på www.king.com också :) Jag vinner typ alla tuneringar utom visa som e as svåra ... Hahhahahah ni måste verkligen prova det ... Det finns ju massa olika spel men om ni ska prova så måste ni prova ett spel som heter itsy bitsy spider :) det e as roigt och lite svårt också faktiskt :D :D :D Ni måste säga hur mycket poäng ni fick om ni prövar det för jag måste veta om jag kan slå ina bloggare :) :) Hhahah man vill ju alltid veta om man kan slå sina bloggare i spel .... :) Jag har ganska mycket att hålla reda på när det gäller bloggen :) Ja men nu måste jag nog sluta skriva med det e ju så kul !!! Hahhaha eller det e ialla fall vad jag tycker :) :)

TJATJA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0