Just playing.....

Hej allihopa.... Idag blev det lite strul så jag va aldrig med Denise :( Men imon ska vi va och det ska bli as kul :) Annars har jag varit hos syrran idag och haft kul..... Bara att man fick hjälpa hennes barn att klara igenom banor i ett spel .. Hahahha jag satt med spelet i typ 3 - 4 timmar och hjälpte dom ..... Men det va roligt endån ... Sen kom jag hem vid 10 i nio och satte mej och spelade lite minecraft och snackade med kompisar på skype och vi snackade bara om minecraft för dom spelade också det ... Hahhaha det va lite knäppt men min kompis byggde typ en staty av sig själv irl !! Det blev väl fint men först när han sa att han skulle bygga det så började alla typ as garva !! Det lät as kul när han bah " jag ska bygga en staty som liknar mej irl " Hhahahhahahha ...... Jag tror ni också skulle tycka det om ni skulle hört hur han sa det och allt .... Jaa annars snackade vi ju lite normalt också .... Brukar oftast snacka med dom eller denise dåe :) Ibland snackar man kanske med nån från klassen eller så ... Jag har inte så många normala i min klass med det får duga ... Hahhaha nej nu va jag elak... Vissa killar är faktiskt normala i min klass men vissa e ju helt bombade i huvudet asså ... Men nu ska jag sluta skriva för detta inlägget :)


TJATJA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0