...

Jaha ..... Nu har man varit inne på facebook sen har man kollat på TV sålänge :) Jag hejade på Danny, Ulrik och Loreen .... Dom va as bra tyckte jag ... David Lundgren va också ganska bra faktiskt men jag hejade direkt inte på han .... ;) Annars chattar jag lite på msn men Sabine.... Vi snackar typ om blogg inlägg och melodifestivlen och lite sånt .... Asså ......... Det känns som om jag skriver här för mkt ... Jag skriver typ här 24/7 ;) ;) ;) Hhahhaha ... Men det e as kul att skriva här .. Men i
bland har jag liksom inget att skriva om ...... Men om ni undar varför min överskrift va dålig så kom jag inte på nån ... Hihi ... Jaa om ni undrar vad jag gör exakt nu så snackar jag med sabine i video !! ;) Vi snackar faktiskt om det jag skriver  ...  Sen snackar vi lite Onepiece ;) Om jag är tråkig så får ni säga till ... ;) ;) ;) Aja nu ska man snacka vidare men sabine sen ska man typ kolla på film sen blir det slagga !!  GOODNIGHT MY FRIENDS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0