Ojsan ..

Hahha jag glömde att lägga in ett inlägg igår :) Jag sovade liksom över med Madiz <3 Det va as kul och igår kväll kollade vi på två filmer :) Dom heter " Äntligen midsommar " och " hata göteborg " :) Dom va faktiskt ganska bra fast " Äntligen midsommar " va lite äcklig om man säger så -.- Fast allt annat va bra -.- Sen idag har det varit inbrott på min skola så vi stod där och kollade lite runt vid skolan vid klockan 8 på kvällen :) Det va rätt läskigt och spännande :):) Jag snackade svenska , engelska och arabiska ihop blandat .... Dom fattade lite men sen fick jag en smel på käften bara för jag inte hållde tyst ;);) Det va faktiskt kul fast det gjorde jävligt ont...... Hahahhaha men jag ska sluta skriva på detta inlägget nu :):)

TJATJA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0